top of page

Ze života manželky zahradníka

Aktualizováno: 18. 8. 2021

Ano, jsem šťastná, že má můj muž koniček. Ano, jsem ještě šťastnější, že ten koníček je bezpečný, legální, zahrnuje zdravý životní styl a není návykový (i když o tom by se dalo polemizovat). Pojďme si ale nalít čistého vína a podívat se, jaká úskalí vás mohou čekat, najdete-li si podobně založeného partnera.




Dá se předpokládat, že zahradník je někdo, kdo se s láskou stará o zahradu. Značí to o jeho péči, zaměření na detail, zručnosti a nadšení pro kutilství. To jsou všechno chválihodné kvality muže, které se v dnešní době aut, počítačů a jiných nástrah opravdu těžko hledají. Poštěstí-li se vám najít jehlu v kupce sena, můžete si být jisti, že vše kolem vás bude krásné, opravené nebo alespoň funkční.


Na druhou stranu sami musíte přinést určité oběti. Po práci se jde makat, hlavně když je venku krásně. Jiné aktivity přichází v úvahu, jenom pokud je váš zahradník unavený. V tu chvíli jste vy sami ale úplně na dně svých sil, a tak často radši předstíráte, že jste srostli s gaučem, než abyste museli zase něco dělat. Chodíte často pozdě spát, protože dokud je světlo, tak se robí (hlavně pokud nemáte elektřinu) a ráno zase brzy vstáváte. Samozřejmě i o víkendu, protože sobota je první den v týdnu, kdy váš zahradník může pracovat už od rána a taková příležitost se nemůže jen tak promarnit. Navíc má na osmou hodinu ranní domluvené kamarády, kteří mu s naplánovanou činností přijdou pomoct. V tuto chvíli si můžete oddychnout, a když už se třeba pořádně nevyspíte, máte dopoledne relativně klid sami pro sebe. Vašim úkolem je být milá/ý a starat se o občerstvení. Když je třeba někam zajet, skočíte po příležitosti uniknout pracovní náladě a nákup v supermarketu považujete ten týden za největší společenskou událost.


Na vše z toho jsem byla připravená. Ráda svému muži pomáhám a jsem na něj neskutečně pyšná. Musím ale uznat, že mi vyrazil dech, když se z pracovního stolu stal maxi mini skleník pro předpěstování bylinek a zeleniny, když před okno, ze kterého je nejhezčí výhled, nechal vysypat 5 tun kompostu, který měl ještě měsíc dozrávat a nakonec mi zabavil žehlící prkno, aby mohl svůj maxi mini skleník ze stolu rozšířit.


Jak vidíte, život se zahradníkem obnáší spoustu radostí i strastí. Sami ale brzy zjistíte, že těch radostí je mnohem více. Že každý jeho plně využitý čas se mu pak odráží v jiskřícím pohledu, je spokojenější, pozornější i k vám, a když najdete způsob, jak ho přimět odvést pozornost k tomu, čemu se vy zrovna chcete věnovat, máte vyhráno. Každému bych přála najít si tak skvělého partnera a parťáka, jakého mám já. S oborvským srdcem, úsměvem od ucha k uchu a téměř nevyčerpatelným zdrojem energie.


Děkuji za každé dobrodružství, kterého díky němu můžu být součástí a těším se na další perličky, které mi život se zahradníkem připraví ♥



159 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page